Ontdek Yuki
Niet alleen jij als ondernemer bespaart er tijd mee, maar ook wij als boekhouder kunnen op deze manier efficiënter werken. Deze tijd kunnen we benutten om jou nog beter te begeleiden.
Dankzij Yuki heb je als ondernemer altijd in real time inzicht in je financiële cijfers, waardoor je onderbouwde beslissingen kan nemen voor de toekomst van je onderneming.



Ontdek Yuki in 3 minuten
Wil je minder tijd verliezen aan je administratie en boekhouding? Met Yuki focus jij op wat écht telt: de groei en bloei van je onderneming. Je levert namelijk makkelijk al je documenten aan en ziet je geüpdatete cijfers overzichtelijk voor je. Zo stuur je jouw bedrijf gegarandeerd de juiste richting op!
De Voordelen Van Yuki

Yuki kan eenvoudig gekoppeld worden met heel wat andere softwaretoepassingen zoals betaalplatformen, online bankieren, webshop software en CRM systemen. Op die manier kan je heel wat zaken automatiseren.
Al je documenten worden centraal bewaard in een online platform. Je hebt van overal toegang tot je documenten en cijfers en kan belangrijke documenten altijd makkelijk en snel terugvinden. Alles wordt bovendien veilig bewaard en automatische back-ups garanderen dat er geen documenten verloren kunnen gaan.
Omdat het met het Yuki platform zo eenvoudig is om je boekhouding up-to-date te houden, heb je ook altijd real time inzicht in je financiële cijfers. Je dashboard geeft je een duidelijk overzicht van waar je staat en kan je helpen om gerichter te groeien.
Via het Yuki systeem kunnen we makkelijk communiceren en bijkomende vragen stellen over facturen of documenten. Op die manier verloopt al onze communicatie centraal in één systeem en vermijden we onnodige mails en telefoontjes.
Je laadt makkelijk je documenten op naar Yuki via het online platform, e-mail of je smartphone. Het is ook heel eenvoudig om andere toepassingen zoals je webshop, salarisadministratie of kassasysteem aan Yuki te koppelen. Op die manier spendeer je minder tijd aan de administratie van je boekhouding en kan je je meer richten op jouw talenten als ondernemer.
Klaar om te ondernemen met vertrouwen?
Wat voor mij de doorslag gaf om met ADE te werken was Ellen’s proactieve advies bij de overstap naar een BV en haar grondige kennis van zowel fiscale optimalisatie als webshop-specifieke processen. Bovendien voelde de sfeer van het team en kantoor zeer toegankelijk en professioneel aan. Ik heb met ADE eindelijk een boekhouder die mijn bedrijf écht begrijpt, met alle bijbehorende tools en processen, en die mij bovendien veel werk uit handen neemt. Met ADE voel ik me gehoord en ondersteund. Hun expertise in digitale tools en persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat ik met vertrouwen mijn bedrijf verder kan laten groeien.